Dit Mindfulness Meditation Startsæt

Vi værdsætter din tid og interesse og vil gøre vores yderste for at give dig brugbare værktøjer, så du opnår balance og mentalt overskud. Her får du de 6 gratis værktøjer til opstart af din mindfulness-træning.

VÆRKTØJ #2: DOWNLOAD PDF

Første kapitel fra bogen '7 lette veje til Mindfulness'. Kapitlet er en kort introduktion til begrebet mindfulness.

VÆRKTØJ #3: DOWNLOAD PDF

Mindfulness meditation er ikke det samme som at være vågen, eller sove, eller drømme, eller at have travlt. Mindfulness er en helt særlig opmærksom tilstand. Mindfulness optimeres og kultiveres ved at have 7 specifikke holdninger - eller attituder - der udgør søjlerne for din gode og bevidste mindfulness praksis

VÆRKTØJ #4: DOWNLOAD PDF

Her er kogebogen til hvordan du forbereder dig før hver mindfulness øvelse. Mindfulness er let at lære og følger du disse enkle anbefalinger bliver øvelsen nemmere at gå til

VÆRKTØJ #5: DOWNLOAD PDF

Gør mindfulness til en vane. Det tager 8 uger at lave en vane. Hæng skemaet op på dit køleskab eller opslagstavle og hold styr på din daglige træning

VÆRKTØJ #6: ØVELSE

Afspil eller download nedenstående øvelse og brug den 2 gange om dagen. Efter ganske få dage, vil du sandsynligvis kunne mærke en større afspændthed og du har lagt kimen til en daglig rutine.